This page has moved to a new address.

HAPPY EASTER

This is not another blog: HAPPY EASTER

Monday, April 21, 2014

HAPPY EASTER

Image and video hosting by TinyPic
Hopelijk heeft iedereen de paasbrunches en bergen paaseitjes overleefd en konden jullie vanochtend allemaal weer fris en fruitig aan de tweede ronde beginnen. Ik heb in ieder geval een prima paasweekend gehad! Voor mijn vader is het als dominee topdrukte tijdens de feestdagen, maar gelukkig hebben we wel gezellig gegeten met het hele gezin. Mijn opa en oma kwamen ook en 's middags  zijn we lekker naar buiten gegaan om te wandelen. Mijn zusje en ik besloten om onze boards mee te nemen en het was zó fijn in het zonnetje. Uiteraard had onze witte hond het zo naar zijn zin buiten dat hij besloot om in een moddersloot te springen zodat we hem eerst onder de tuinslang moesten zetten voor zijn vacht überhaupt weer in de búúrt kwam wit, maar dat mocht de pret niet drukken.

Vandaag ga ik mezelf maar weer eens verdrinken in quick ratio's, solvabiliteitskengetallen en cashflows. Morgen heb ik een herkansing van M&O en het is in één woord ver-schrik-ke-lijk. Help.

Liefs,
 Sara

Labels: , , ,

31 Comments:

At April 21, 2014 at 2:59 PM , Blogger Alexandria Daffara said...

Love your blog! Just followed you on bloglovin' hope you'll follow me back

xx

http://alexinwanderlust.blogspot.com.au

 
At April 21, 2014 at 2:59 PM , Anonymous Eline | Just Little Things said...

Hihi, ja, ik heb het overleefd ;) Leuk zo'n 'paaswandeling", fijne 2e paasdag!

 
At April 21, 2014 at 3:05 PM , Blogger Floor / Marjolein said...

Ojee, succes met je herkansing morgen! Fijn dat je een leuk paasweekend hebt. Ik heb het ook overleefd, haha. We hebben gegourmet :)
Liefs, Marjolein

 
At April 21, 2014 at 3:32 PM , Blogger Sharrel said...

Succes met je herkansing morgen! Gaat je vast lukken.

x

 
At April 21, 2014 at 3:50 PM , Blogger Charlotte said...

Heb het zeker overleefd, en ben vandaag naar de lammetjesdag gegaan (lammetjes knuffelen)
Succes met je herkansing, ik heb gelukkig al vakantie!

 
At April 21, 2014 at 4:40 PM , Blogger robin sue said...

wat een leuke foto, klinkt als een leuke pasen! en veel succes met je toets morgen!

 
At April 21, 2014 at 4:40 PM , Blogger Liza Dekker said...

wat een mooie foto!
Loves lies

 
At April 21, 2014 at 5:17 PM , Blogger HJ said...

Succes met je herkansing morgen! Mijn hond springt ook graag in modderige sloten en schudt zich daarna altijd vlak naast me uit, waardoor ik er als een dalmatiër uit kom te zien.

 
At April 21, 2014 at 5:58 PM , Blogger Anna said...

fijne pasen!!


xxx Anna
A Tale of Two Shoes

 
At April 21, 2014 at 7:26 PM , Blogger Amy said...

Tot je over je hond begon had ik niet eens door dat hij op de foto stond, haha! Heel veel succes morgen!

 
At April 21, 2014 at 9:39 PM , Anonymous Kirsty said...

Toffe foto! Klinkt alsof je een leuke pasen hebt gehad! :)

 
At April 21, 2014 at 11:25 PM , Blogger Naomi said...

Hele leuke foto! Die herkansing lukt vast wel ;)

 
At April 22, 2014 at 8:39 AM , Blogger Sara said...

Awh dat is super leuk! Die kleine lammetjes zijn zo schattig. <3

 
At April 22, 2014 at 8:43 AM , Blogger Sara said...

Mmm gourmetten, dat is ook geen straf!

 
At April 22, 2014 at 10:12 AM , Blogger Jolijn said...

Klinkt als een heel gezellig weekend. Veel succes met M&O!
Ik heb even door je blog gescrold, je outfits zijn ge-wel-dig. Heerlijke mix van vintage-y spul.
Ik volg je nu!

 
At April 22, 2014 at 10:55 AM , Blogger amstervrouwtje said...

Fijne pasen! Wat een leuke post x

 
At April 22, 2014 at 2:03 PM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

aaah lekkere paasdagen gehad! Het was ook super weer :) Heb zelf een festival gehad, paaspop ;D

 
At April 22, 2014 at 5:04 PM , Blogger ice pandora said...

Fijn dat je Pasen goed en gezellig is verlopen c:
Succes met je school en opdrachten!! Xx

 
At April 22, 2014 at 9:13 PM , Blogger RosinaDeborah said...

Leuke foto's! Ik hoop dat je een leuke pasen hebt gehad. We nomineren je voor de Very Inspiring Blogger Award. :) Liefs

 
At April 22, 2014 at 9:45 PM , Blogger Unknown said...

Hopelijk ging je herkansing goed! En wat een leuke foto :)

 
At April 23, 2014 at 12:41 AM , Anonymous Fleur said...

Dit is de eerst keer dat ik één van je posts lees, maar ik vind je nu al episch. Ik ga je volgen!

 
At April 23, 2014 at 8:10 AM , Blogger Sara said...

Oeh dat is gaaf, daar had ik ook best heen gewild!

 
At April 23, 2014 at 10:58 AM , Blogger The Beauty Delivery said...

Leuke foto!! :)

 
At April 23, 2014 at 1:56 PM , Blogger globelovex said...

Wat een vrolijke makende foto! :)

 
At April 23, 2014 at 2:09 PM , Blogger Merel said...

Succes met je M&O! Leuke foto dit, haha.

 
At April 23, 2014 at 3:25 PM , Anonymous Anonymous said...

Leuke foto! Ik kan niet skaten :-(

Groetjes!

 
At April 23, 2014 at 3:25 PM , Blogger Sophie van Balen said...

Succes met je herkansing!

Liefs

 
At April 23, 2014 at 7:50 PM , Blogger Anouck said...

Hopelijk is je herkansing goed gegaan, ik reageer natuurlijk weer heerlijk laat, haha. Ik zag je foto al ergens langskomen, (instagram, twitter?) ziet er heel leuk uit! Het was inderdaad heel erg lekker weer, ik was zondag even gaan skeeleren met een vriendin, maar jammer genoeg woon ik niet in een omgeving met fijne paadjes en weggetjes om op te skaten, dus ik ben meer gevallen door de achterlijke (ik overdrijf) stoeptegels dan geskatet te hebben. Maar verder Pasen was wel weer gezellig hoor!

 
At April 23, 2014 at 8:09 PM , Blogger Jet said...

Leuke foto en ik vind dat je zo leuk kan schrijven! Je hebt nu al je M&O toets al gehad maar ik hoop dat er een goed cijfer uit komt!

Liefs, Jet

 
At April 23, 2014 at 10:47 PM , Anonymous Grieke said...

Hopelijk is je herkansing goed gegaan, het is inderdaad een rotvak. Toffe foto trouwens.

 
At April 24, 2014 at 8:45 PM , Blogger Rachel Kromdijk said...

wat super leuk en hopelijk is je herkansing goed gegaan ik heb ook nog één herkansing duitse brief.. liefs x

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home