This page has moved to a new address.

PANCAKES FOR BREAKFAST

This is not another blog: PANCAKES FOR BREAKFAST

Monday, April 14, 2014

PANCAKES FOR BREAKFAST

Image and video hosting by TinyPic
Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan om samen met een klasgenoot pancakes te bakken voor schooltijd. De verplichte lesuren zijn nu officieel achter de rug en er resten alleen nog wat minder fijne uurtjes toetsen inzien en examentrainingen. Daarom kwam mijn mentrix met het idee om vanochtend samen met de klas te ontbijten, als een soort van "alvast-succes-met-de-examens-slash-jullie-verdere-leven-feestje". Het spijt me dat jullie alweer mijn liefdesverklaringen aan voedsel moeten aanhoren, maar ik ben nu eenmaal een hongerige beer. (en deze pancakes zijn het meer dan waard) Deze foto is trouwens niet van vandaag maar van tijdens de toetsweek aka. de week waarop geen enkele voedselvoorraad in een straal van 10km veilig is voor mijn rommelende maag (dat verklaart waarom mijn Binas ligt de shinen onder de pancakes). Pancakes als ontbijt is overigens best wel briljant, je zit de rest van de dag zo vol dat je het niet eens in je hoofd haalt om in de buurt van eten te komen.

Morgen is de nationale finale van GEP en aangezien ik in het schoolteam zit reizen we dus af naar het oh-zo-mooie 's Hertogenbosch om de hoofdprijs in de wacht te slepen. Of nouja, dat hopen we. Die prijs is een reis naar Madrid (JAAAAAAA) om daar mee te doen aan de internationale finale (nog meer JAAAAAAA), dus dat wordt heel hard duimen dat we winnen!

Wat is jullie favoriete ontbijt? 

Liefs,
 Sara

Labels: , ,

10 Comments:

At April 15, 2014 at 8:21 AM , Blogger Naomi said...

Awh, ik hoop dat je wint! Madrid lijkt me supergaaf.

 
At April 15, 2014 at 10:10 AM , Blogger Made by Carlijn said...

Ooooooh tof! Veel succes in 's-Hertogenbosch! Zou heel cool zijn als je naar Madrid mag!

 
At April 15, 2014 at 10:57 AM , Blogger Unknown said...

jummm, dat ziet er lekker uit :)

 
At April 15, 2014 at 1:23 PM , Blogger lol said...

I love pancakes, I eat them very often, they don't have much time and they taste really good! These look so yummy :D
http://10thjune.blogspot.com/

 
At April 15, 2014 at 2:35 PM , Blogger Robin said...

Oeoeoeoe die pannenkoeken zien er echt heel erg lekker uit... Ga ik ook een keer maken :)
www.youlittledragonfly.blogspot.com

 
At April 15, 2014 at 4:38 PM , Blogger lnthw said...

Oeeh wat krijg jij je pannekoekjes prachtig rond! Dat lukt mij niet hoor hihi.
Succes, ik hoop dat je wint ! x

 
At April 15, 2014 at 6:15 PM , Blogger Sharrel said...

nomnomnom<3 Jaloers op je lekkere breakfast!

x

 
At April 15, 2014 at 8:43 PM , Anonymous Tessa | Stylish Strangers said...

Hmm, ziet er heerlijk uit!

 
At April 16, 2014 at 10:39 AM , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Hmm lekker! Al zou ik dit eerder als lunch kiezen, en een croissantje als ontbijt hmmm.
Succes, hopelijk winnen jullie de trip naar Madrid!

 
At April 16, 2014 at 3:34 PM , Blogger Rosanne said...

Pancakes i loveeee it! Ik hoop dat jullie mogen winnen :D
liefs x

 

Post a Comment

Als je een reactie achter laat ben je lief, maar geld doneren zodat ik schoenen kan kopen is ook altijd een optie.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home